Diensten
Business Development
Concurrentie onderzoek, analyses maken, marktonderzoek, trends, yield en revenue management, PMS systemen, CRM systemen, omzet optimalisatie, bijhouden van beschikbaarheid, koppelen van verkoopkanalen, actie evaluaties, rapportages maken.
Project Management
Opzetten flowchart, actieplannen, organisatie, voorbereiding, planning, uitvoering en afronding van diverse soorten projecten.
Denk aan; verhuizingen; implementatie van nieuwe (CRM) systemen; deelname beurs; onderzoeken doen; certificeringstrajecten; ontwikkeling promotie materiaal etc.
Office Management
Agendabeheer, planningen maken, email management, reizen boeken, (kantoor-) benodigdheden regelen, document ontwikkeling in Word / Excel / PDF/ PowerPoint,
offertes uitwerken, contracten opstellen, proeflezen, redigeren van documenten, database management, gegevens controleren en invoeren, enquêtes maken en verwerken, rapporten en spreadsheets maken, facturen opstellen en versturen, debiteuren beheer.
Vastgoed verhuur en beheer
Opzetten-, verhuur- en beheer van nieuwe hotels, vakantieparken, B&B, chalets, recreatiewoningen. Van het bepalen van huisregels, opstellen van verkoopteksten tot opzetten en implementatie van een prijsstrategie, installeren van de verkoopkanalen tot het aanmaken van duidelijk reserveringsoverzichten.
Vraag hiervoor naar de speciale tarieven.
Evenementen
Van aanvraag tot uitvoering, van het opstellen van de uitnodiging tot het verwelkomen van je gasten, kortom alles wat erbij komt kijken voor het organiseren van vergaderingen, evenementen, beurzen, personeelsfeesten of een privé (kinder-) feest.
Interim opdrachten
Tevens ben ik beschikbaar voor interim opdrachten op een locatie binnen een straal van 30km vanaf Veeningen.