Diensten

Business Development Manager

  • Concurrentie onderzoek
  • Markt onderzoek
  • Analyseren actuele data en processen
  • Inzichten in kansen en risico's
  • Onderzoek nieuwe markten, doelgroepen
  • Trends ontwikkeling
  • Yield en revenue management
  • Rapporteren aan management
  • Targets stellen en behalen
  • Samenwerken met interne en externe stakeholders


Yield & Revenue Management

  • Omzet optimalisatie, strategie en uitvoering
  • Omzet / kosten analyse
  • Bezettingsgraad optimalisatie
  • Prijsbeleid opstellen en uitvoeren
  • Omzet monitoring
  • Marge berekeningen
  • Vraag en aanbod monitoren
  • PMS en CRM systemen installatie
  • Koppelen van (extra) verkoopkanalen
  • Dashboards maken


Sales

  • Relatiebeheer
  • Klantcontact
  • Opstellen van offertes
  • Opvolging warme leads en offertes
  • Opstellen en onderhandelen contracten
  • Aftersales
  • Vormgeven en schrijven van klantcases of testimonials (inzet als salesmateriaal)


Marketing

Door Miranda

  • Creëren van visuele content (Canva: posts, infographics, presentaties, flyers)
  • Maken en beheren van contentkalenders
  • Vormgeven en schrijven van klantcases of testimonials
  • Optimaliseren van teksten voor SEO
  • Meedenken over positionering en tone of voice
  • Websitebeheer
  • Ondersteunen/begeleiden bij marketingacties of promoties, campagnes
  • Analyseren van resultaten van communicatie-uitingen (GA4, Meta, social media, nieuwsbrieven)
  • Brainstormen over Strategie en doelstellingen
  • Voorstellen doen voor verbeteringen op het gebied van zichtbaarheid en klantbeleving


Communicatie

Door Miranda

  • Schrijven en redigeren van webteksten, blogs of nieuwsbrieven
  • Opstellen van social media berichten
  • Opstellen van standaardteksten (bijv. e-mails, brieven etc.)
  • Schrijven van interne updates, handleidingen of instructies
  • Meedenken en verbeteren van communicatieprocessen (customer journey)


Office Management



  • Agendabeheer
  • E-mail beheer
  • Planningen maken en monitoren
  • Reizen boeken
  • Redigeren van documenten
  • Database management
  • Controle en invoer data
  • Klant enquêtes opstellen, analyseren
  • Facturen opstellen, versturen
  • Debiteuren opvolging
  • Alle voorkomende werkzaamheden



Project Management

  • Opzetten flowchart
  • Actieplannen
  • Organisatie
  • Voorbereiding
  • Planning
  • Uitvoering
  • Samenwerken (intern en extern)
  • Afronding


Voorbeeldprojecten welke Babeth eerder succesvol heeft afgerond:

ISO27001 audit, ISO9000/9001 audits,  CRKBO Audit, bedrijfsverhuizingen, implementatie van nieuwe (CRM) systemen, deelname beurzen en events, onderzoeken doen, certificeringstrajecten.


Evenementen

Van aanvraag tot uitvoering, van het opstellen van de uitnodiging tot het verwelkomen van je gasten, kortom alles wat erbij komt kijken voor het organiseren van vergaderingen, evenementen, beurzen, personeelsfeesten of een privé (kinder-) feest.


 

Interim opdrachten

Tevens ben ik beschikbaar voor interim opdrachten op een locatie binnen een straal van 30km vanaf Veeningen.


Vraag naar de mogelijkheden.